Kiinnostaako sinua hallituksen tehtävät?

Hyvä jäsen.

Oletko hiljan jäännyt eläkkeelle, etkä vielä tiedä mitä mielekästä puuhaa voisit tehdä. Onko elämän tilanteesi muuttunut ja aikaa on taas tehdä jotain uutta.

Yhdistyksessä olisi tarvetta mm. kotisivujen päivityksessä ja jäsenrekisterin ylläpidossa. Kotisivuja ja jäsenrekisteriä ylläpidetään  Yhdistysavaimen tuottamalla ohjelmalla, jonka kautta järjestetään koulutusta. Ilman digitaitoa voi hoitaa mm. kahvitusta, joka on yksi tärkeä tehtävä. Myös muihin tehtäviin toivotaan aika ajoin uusia henkilöitä.

Olisi toivottavaa, että osallistuisit kevät- ja syyskokouksiin, ainakin henkilövalintoja tehtäessä. Hallituksen jäsen valitaan kahdeksi vuodeksi. Uusia hallituksen jäseniä tarvitaan ehdolle, että yhdistyksen toiminta jatkuu.

Yritetään pitää kaikki ajantasalla myös paperisilla tiedotteilla.

Jos olet kiinnostunut tai tiedät jonkun sopivan henkilön niin ota yhteyttä pj. Irma Kinnulaan 040 1692215.