11.8. klo 14-16 "Kiinnostaako Senioripyöräily"? ja toisella tunnilla pelaamme bingoa
Veera opiskelee parhaillaan pyöräilynohjaajaksi, on koulutukseltaan geronomi ja tavoitteena on tulevaisuudessa edistää seniorien pyöräilyä.
Voisin esimerkiksi toteuttaa viiden tapaamiskerran kokonaisuuden, joka sisältäisi ohjattuja, lyhyitä pyörälenkkejä sekä keskustelua pyöräilystä, varusteista, liikennesäännöistä, hyvinvointivaikutuksista ja kevyistä huoltotoimenpiteistä osaamiseni puitteissa.
Tule kuulemaan aiheesta lisää.
