Yhdistys

Järvenpään Terveyskasvatusseura on perustettu v. 1972. Jäseniä meillä on n. 240.

Yhdistyksen kokoontumispaikka on Myllytien toimintakeskus, Myllytie 11, Järvenpää. Talossa myös Lounaskahvila Cooperin kulma, josta saa kotiruokaa edulliseen hintaan ja itseleivottua pullaa ym.

Kulttuuriohjelmia on useita. Samoin ohjattua vesijumppaa ja tuolijoogaa. Keilailuryhmä kokoontuu viikottain. Niillä on tärkeä merkitys yhdistyksen toiminnassa. Ne tarjoavat mahdollisuuden nähdä ja kuulla uusia asioita sekä vaikuttavat myönteisesti ihmisten hyvinvointiin ja mielenvireyteen.

Päiväkahvitilaisuuksia järjestetään kerran kuukaudessa, kuukauden toisena tiistaina, jos ei muuta mainita. Päiväkahveillamme pyrimme järjestämään kokonaisvaltaisista hyvinvointia edistävää ja ajankohtaisia luento- ja esitelmätilaisuuksia, kulttuuria ja musiikki/lauluesityksiä.

Yhdistyksen toiminta sisältää monipuolisia ja ajankohtaisia tapahtumia ja retkiä. Pääpaino on lähialueen tapahtumissa sekä kotimaan matkailussa.

Myös kirjallisuusharrastus lukupiirin muodossa kuuluu yhdistyksen ohjelmaan.

Myllytien toimintakeskus, jossa myös Cooperin lounaskahvila
Myllytien toimintakeskus / Cooperin kulman lounaskahvila